reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Gabriela Mlsnová

Gabriela Mlsnová

Bloger 
  • Počet článkov:  6
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Kandidujem do NRSR ako nezávislý kandidát hnutia Obyčajní ľudia a nezávislé osobnosti s číslom 28. Som vydatá, mám dve deti a viac o mojej kandidatúre čítajte na www.gabrielamlsnova.sk.Som trojnásobná majsterka sveta vo fitnes, ešte predtým mládežnícka reprezentantka ČSSR v gymnastike, v súčasnosti pedagogička a čerstvá držiteľka doktorátu na FTVŠ UK v Bratislave v študijnom odbore športová edukológia. Som predsedníčka komisie fitnes Európskej federácie kulturistiky a fitnes (EBFF), gestorka fitnes detí svetovej federácie IFBB. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

reklama

Nezaradené

Volím tetu Kvetu

Gabriela Mlsnová

Volím tetu Kvetu

Predvolebné debaty s ľuďmi po Slovensku som si spontánne pomenovala Na kus reči. „A tá akože očista, to je tiež diéta? No zbohom, mordujem sa, diétujem už dobrých dvadsať rokov a nič. Iba stresy a furt kilá navyše,“ pristavila ma po jednom z mítingov v Trnave pani v rokoch. Obyčajná a úprimná, volajme ju teta Kvetka. Mala chuť sa vyžalovať, pokecať si, také klasické babské reči. Až potom mi dotieklo, že ona hovorila o inej diéte, než som myslela ja - a vypálilo to rovnako. Kvetka trafila klinec po hlavičke.

  • 9. mar 2012
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 663x
  • 0
Keksy od strýca Marcina

Gabriela Mlsnová

Keksy od strýca Marcina

Na ľudového rozprávača Strýca Marcina ze Švajncbachu spomínam často a rada. Okrem toho, že to bol môj svokor, nedal dopustiť na Viničné. Táto „dzedzina dlhá jak babské reči“ bola jeho srdcovkou, aj inšpiráciou. Od srdca jej, ale aj sebe, pri potulkách Slovenskom „nakladal“: „Víte, čo stačí nám švajncbošanom aby zme nezahynuli? Tri veci: borovička, keksy a pes. Že na čo pes? Volado musí tý keksy zežrat.“

  • 28. feb 2012
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 456x
  • 2
Ježiško a modré z neba

Gabriela Mlsnová

Ježiško a modré z neba

Na úvod za hrsť sarkazmu - toľké Vianoce pokope sme si v čase krízy ani nezaslúžili. Po kresťanských a pravoslávnych sme sa 16. februára 2012 dočkali aj Vianoc športových. Ministrovi školstva Jurzycovi, ktorý v tento deň požehnal novú reformu financovania športu, sa podarilo ďalšie kúzlo. Objednal Vianoce so všetkou parádou, aj s bohatou snehovou perinou. Takéto konexie „tam hore“ možno ministrovi len závidieť, no hotový Ježiško.

  • 24. feb 2012
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 231x
  • 1
Jeho veličenstvo koeficient

Gabriela Mlsnová

Jeho veličenstvo koeficient

Šport dostal ďalšiu facku. A poriadnu. Minister školstva by urobil lepšie, keby v deň zverejnenia návrhu reformy financovania športu pre rok 2012 zvolal tlačovú konferenciu a dopredu sa verejne ospravedlnil. V prvom rade za nevhodný výber expertnej skupiny, ktorá uvarila pre športové zväzy podivný finančný guláš. Ak je jej predsedom licenčný agent futbalových hráčov, určite nebude najpreferovanejším športom letecké modelárstvo...

  • 18. feb 2012
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 933x
  • 1
Ďalší bezdomovec – múzeum športu

Gabriela Mlsnová

Ďalší bezdomovec – múzeum športu

Nedávno medializované informácie, že jedinému športovému múzeu na Slovensku hrozí vďaka zvláštnemu prístupu ministerstva školstva zánik, ma až tak neprekvapili. Skôr utvrdili v presvedčení, že so slovenským športom niečo nie je v poriadku.

  • 16. feb 2012
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 033x
  • 2
reklama
Detektor fair play

Gabriela Mlsnová

Detektor fair play

Mám pocit, že po Gorile sa detektor stane druhým najfrekventovanejším slovíčkom prebiehajúcej predvolebnej kampane. Ba možno aj kľúčovým, no v porovnaní s Gorilou si toľkú publicitu rozhodne nezaslúži. Pretože kauza detektoru je viac nafúknutá, ako by sa žiadalo a naopak, Gorila žije. To je však len môj skromný názor na rozdiel od tých, ktorých strašidlo detektora vyhnalo z našej kandidátky. Som a zostanem jedným z Obyčajných ľudí aj po „detektorgate“. Či viac uškodila alebo pomohla, na to nám odpovedia ľudia 10. marca. No upratovanie, s ktorým sa rátalo až po tomto termíne, privodila v predstihu.

  • 16. feb 2012
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 479x
  • 0
reklama
SkryťZatvoriť reklamu